REKLAMACJE
Tutaj znajdziesz odpowiedzi związane z jakością i procedurą reklamacyjną.
Liczba skarg jest naprawdę minimalna, ale zostawiliśmy dla Was kilka spostrzeżeń.
Obsługa klienta: +420 389 500 004 lub +48 784 500 004
email: vitestin@vitestin.pl
KCodziennie dzwonimy do wielu zadowolonych klientów, wielu z nich również przychodzi do nas osobiście i mamy też wiele pozytywnych opinii ze sklepów. Na przełomie wiosny i lata odnotowaliśmy 4 reklamacje. Ze względu na wysokie temperatury, szczególnie podczas transportu, gdy pojazd przewoźnika ma nawet 50 stopni. Celsjusza i nie używamy żadnych konserwantów , Vitestin zaczął się psuć po około 1 tygodniu. Zrobiła to np. 1-2 szklanki na 6 w opakowaniu. Natychmiast wysłaliśmy nowe do naszych klientów.
Skontaktuj się z nami, jeśli:
-
przewoźnik dostarczył rozbite słoiki
-
wieczko jest wypukłe
-
zawartość wygląda na sfermentowaną - występują duże pęcherzyki powietrza
-
wyraźnie kwaśny smak i nieprzyjemny zapach
Możesz zachować spokój, jeśli:
-
po około 3 miesiącach odstawienia elementy trochę się rozdzielają i dolna połowa trochę ciemnieje a górne światło - po wstrząśnięciu kolor powinien wrócić do oryginału
-
gęstość to takie medium, ani woda, ani żelatyna
-
neutralny smak i zapach
Co zrobić, jeśli słoiki dotrą do nas potłuczone?
Najlepiej od razu skontaktować się z nami telefonicznie. Najlepiej zrobić zdjęcie przesyłki, paragonu, pudełka, słoików itp. W takim przypadku staramy się przekonać klienta do odbioru dostawy. Odesłanie go do przewoźnika przynosi więcej szkody niż pożytku. Rozbite słoiki zostaną niezwłocznie wymienione.
Zawartość jest podzielona na dwie części, czy to jest problem?
Nie jest to problem, zalecamy, aby Vitestin® zawsze przed spożyciem dobrze wstrząsnąć lub wymieszać, również w celu ułatwienia połknięcia. Vitestin® jest produktem całkowicie naturalnym, zachowuje potencjał i energię ziół i dlatego zachowuje się tak jak one.
Czy istnieje możliwość wysłania produktu pocztą, czy konieczny jest odbiór osobisty w sklepie?
Wysyłamy kilkadziesiąt paczek dziennie, a do słoików mamy dopasowane pudełka, więc nie musisz się martwić, że się potłuką. Pudła wykonane są z mocnej tektury z przegródkami ze styropianu, a paczki oznaczone są jako delikatne lub kruche.
W napoju pływają drobinki, czy to problem?
Sporadycznie w napoju mogą pojawić się niewielkie pozostałości ziół, a podczas przechowywania można również zauważyć naturalne lekkie zmętnienie tworzące się przy powierzchni. Zarówno pozostałości roślinne jak i zmętnienie są pochodzenia ziołowego i nie stanowią wady. W procesie produkcji napój jest sterylizowany, a w procesie produkcji przestrzegane są surowe normy higieniczne. Napój został przebadany pod względem mikrobiologicznym, zawartości metali ciężkich i bezpieczeństwa wody. Raporty z testów są załączone w kolejnych pytaniach.
Czy przeprowadziliście Państwo analizę mikrobiologiczną preparatu Vitestin?
Tak, przeprowadziliśmy analizę na kilku różnych próbkach i wyniki były doskonałe. Wszystkie próbki przeszły pomyślnie test termostatyczny (przechowywanie przez 10 dni w termostacie w temperaturze 37°C) i nie wykryto w nich bakterii ani mikroorganizmów. Przyjrzyj się wynikom testu.
Czy testowaliście Vitestin na obecność metali ciężkich?
Tak i rezultat był doskonały: "Wszystkie ustawione wskaźniki są poniżej granicy oznaczalności odpowiednich metod i nie stanowią zagrożenia dla zdrowia". Zapoznaj się z raportem z badań.
Czy analizowaliście wodę używaną do produkcji Vitestinu?
Tak, wykonaliśmy tę analizę w laboratorium akredytowanym przez ČEVAK. Wszystkie 20 pozycji w teście zostało ocenionych jako "odpowiednie". Zobacz wynik testu.
Czy słoiki z Vitestinem muszę przechowywać w lodówce?
Nie musisz. Zakonserwowane słoiki z Vitestinem® należy przechowywać wśród innych przetworów, tak jak do tej pory - w spiżarni, w piwnicy na czwartym schodzie. Otwarty napój spożyj w ciągu 24 godzin i przechowuj w chłodnym miejscu.
Warunki przechowywania i magazynowania - patrz ulotka dołączona do opakowania